Wednesday, September 16, 2009

::selamat hari raya..maaf zahir batin::

salam...

esok balik kampung..gembira??entah la..ada dua jawapan..jawapan jujur dan tak jujur..

jawapan tak jujur---> happy sgt2 and tak sabar nak raya...

jawapan jujur---> takde la happy sgt pun..tp happy ckit tu ada la sb ak bleh jumpe abah wlpn xtau lg abah raya kt mane tahun ni...xpelah..berdoa aje la..

tahun ni kali kedua ak sambut raya tanpa mama..tp xpelah..sb kita pun nanti menuju ke sana jgk..tp mmg kelainan tu xdpt dinafikan la..bayangkan..malam raya..kalau kak bee tak balik,kak neem duk pasir tumbuh..(umah die)..ak sorg2 je masak kt dapur..wat rendang..gulai..nasi himpit..sedih sgt..tp semua pengalaman tu mendewasakan aku...

tahun ni..

lagi berbeza..sekali lagi ak sambut raya dgn hati yg pdih..mungkin..gara2 perempuan..lelaki berubah..kenapa ek??ak sdri pn xpasti..raya tahun ni..ak mesti sorg2 lg kt dapur..tp mgkin kak iena..(kakak ipar aku yg latest...wife Tang..)..mst temankan aku kot..kak bee xbalik..abah??nth..abah duk umah satu lg mungkin..tp harap2 keajaiban berlaku..mana tau abah nk raya dgn kitorg...insyaAllah..

kalu dulu...

malam raya..ak amik tugas wat nasi himpit..kt umah kitorg..nasi himpit tu ganti ketupat nasi..sb arwah mama mmg xpernah buat ketupat..kitorg beli je..and ak akn tlg mama kacau rendang...rendang mama mmg the best la pernah aku makan..mak tiri aku??maksud aku bekas mak tiri aku dulu..masak apa die tau???perempuan sial mcm tu..masak air boleh la...janda cacat!!!!!

raya nanti kak neem ajak g umah abah..yea2..ak mmg xsbr tp ak mmg tak kan mencemarkan tangan aku yg bersih ni untuk bersalam dgn org gila mcm seribanun tu..ckit pn tak layak..mmg jijik giler ah...ak xkire..ak xnk salam jgk..bia org nk kate aku sombong ke, kuang ajar ke...ak xkisah..sb yg mengate tu xpenah rs dan paham situasi aku!!!!!!



::salam maaf hanya utk org2 yg aku sayang dan sayangkan aku je..kepada yg teringin nk salam dgn aku (sape yg nak la..sbnrnye ak nk tuju kt pempuan itu je)...terutama kamu wahai janda tak sedar diuntung..JGN HARAP...sb dendam aku kt kamu mmg xkn terhapus dan sikit pun xkn terkesan dgn kehadiran syawal..kesalahan kamu sgt la berat..kamu dh rampas segala2 hak aku..kamu mmg sial!!::

apa2 pun..ak ambil kesempatan ini utk mengucapkan

..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN..






kepada semua umat Islam di dunia..especially budak2 bio upsi...iena,sue,azielah,lina,mahfuzah,ain,ijat...dan lain2..kepada A***L,abg cicakman,kak neem,kak bee,kakak2 di dunia..hehe....

selamat hari raya..

#mastura#

No comments: