Tuesday, September 8, 2009

::entry untuk BER_UWANG..+ janda ITU::

salam..

entry ni khas utk my follower yg bernama BER_WANG...wlaupun aku sdri tak kenal pn sm beliau...

BER_UWANG...

entry tntg janda tu bkn tuju pade semua janda kt dunia...ia adalah luahan hati aku yg mmg dh lama tak rs erti bahagia hidup ni...(setelah permaisuri dlm citer tu pergi..)..aku tau..bukan semua janda kt dunia ni mcm tu..tp apa yg aku dapat adalah sebaliknya..janda yg replace takhta permaisuri itu bukan seperti ibu kamu...mungkin..sb kita tak kenal kan...

BER_UWANG...

blog adalh tmpt aku meluahkan segala apa yg aku rs..aku harap ko jangan salah paham dan ambil hati dgn apa tulis..bukan tuju kt mak ko...or semua janda kt planet ni..tp janda itu..ak harap ko paham...

mase update ni, ak br hbs exam EnzKin..(Enzyme Kinetics)..rs mcm nk kol abah..tp tktau pulak nk ckp apa..haru sungguh!!!

k la...ber_uwang...ak hrp ko tak terasa..

p/s::NI BLOG AKU....AKU ULANG....NI BLOG AKU...AND AKU BERHAK ATAS SEGALA2....

p/s2::sorry k pd yg terase...ak mmg kdg2 boleh jd kejam luar alam sikit....

p/s3::ber_uwang..kite tadika sama ke dulu??ke sekolah rendah sm??ke mrsm sm??ke matrik??ke U??

#mastura#


4 comments:

Beruwang said...

salam...
saya minta maaf andainya pembetulan yang saya buat itu membuat mastura terasa hati. saya tau bagai mana mastura rasa sebab kasih ibu tak sama dengan ibu tiri.
cuma saya menambah perkataan ITU bagi menuju ke si ibu tiri yang tak sedar diri itu.

untuk mastura terus belajar dan bina kehidupan baru di samping berbakti pada ayah yang masih ada.

saya pasti kalau ibu mastura ada dia bangga dengan mastura sebab membela dia .

jangan bersedih sebab hidup kena di teruskan

saya mohon maaf banyak banyak ye

m.a.s.t.u.r.a said...

ok..takpe ber_uwang...saye tak terasa hati pun..cume terbit jgk rs bersalah ats kekasaran ayat sendiri..

ber_uwang..awk xjwb lg soklan sy..kite sm skolah ek??

p/s::again..sy mtk maaf andai buat awk terasa...

Beruwang said...

saya tak pernah kenal mastura sebelum saya mengikuti tulisan mastura dalam blog ini..

saya pangkat uncle pada mastura...sebab saya dah tua dah.

saya tak kecil hati dan berharap kita masih boleh berkawan di alam siber ini...

yang pasti nya kita sama sama kehilangan ibu tersayang

m.a.s.t.u.r.a said...

ok ber_uwang..xpe..kite still berkawan....=)