Monday, September 14, 2009

::pelangi oh pelangi..muncul la cepat...::

salam..

sbnrnye xde idea nk tulis apa..wlpn rs mcm ad bnd berat nk dilontarkan..and td singgah jap kt blog kak ecah..tgk entry pasal raye dolu2 die...tb2 aku pulak yg nanges..nth la..sb rindu kot..sedih bila bc ayat die..."kemas umah same2..wat kuih same2..."..aku nk jgk boleh???tp xpe...kesah hidup setiap org laen2..

ak nk jgk upload gmbr raye..tp sume album duk dlm bilik abah kt tingkat atas..and tgkat atas umah aku skrg dh mcm seram..kn ak penah ckp..umah ak xde seri lg..abah..org rindu abah...mama..org nk ikut mama jgk..(hurm..ayat budak kecik..emosi terlampau..huhu~~)..

td br lepas bckp ngn Tang..(abang aku yg kedua..)..mcm biase..jrg sgt dgr cerita happy dr kampung..nth la..sedih sgt..rindu zaman dulu..zaman yg xpenah kenal pun apakah itu kesedihan dan kesusahan..tp xpe..kite kene kuat...yeah..kite kene kuat!!!

lmbtnye balik..igt sehari sblm raye..nk g bersih makam mama dulu..and harap sgt2 dpt mkn ngn abah..

org selalu ckp..Allah amik matahari kite sekejap je..nt DIA ganti dgn pelangi..sekarang..aku sedang menunggu kemunculan pelangi itu...mmg mengharap sgt.............

#mastura#


No comments: