Tuesday, September 1, 2009

::before i sleep...........::

salam...

mcm biasa..sblm mata terpejam..singgah sekejap utk tulis..maafkan aku sume..terutama kpd org2 yg telah terase dgn aku hari ni..sb terpejamnya mata sekejap lg..belum tentu terbuka atau tidak hari esok..(cewah..ayat insaf..tp ini serius....kite tak tau apa akan jd even seminit dr skrg pun...)

hari ini..waktu ini...dh masuk 12 hari ramadhan..sekejap je ms berlalu..fasa 10 pertama dh berlalu..fasa kerahmatan..ak harap kite semua dpt rahmat dariNya 10 hari lalu...esok dh masuk fasa kedua..KEAMPUNAN...harap2..kite semua bakal dpt keampunan dr Dia yg mmg Maha Pengampun..fasa ketiga..terselamat dari api neraka dan kemenangan bakal muncul tak lama lg..sekejap je ms ni....

lg 4 hari..genap 2tahun pemergian mama...cepatnya!!!rs mcm br smlm peristiwa itu berlaku..2thn blalu..ak dewasa dgn masalah...pikir itu..pikir ini....kwn2 lain sume mcm hepy giler bangang nk raya..tp ikhlas dari aku.........aku tak rs kemeriahan itu..wlpn sedikit...tak teruja pun...kl ikut kedudukan petala..ak duk dekat petala yg plg dekat dgn nucleus...tak excited pun!!!!!!!!

rasenye xde apa dh nk tulis...cukup la stkt ini dulu......ngantuk + penat....

p/s::arini ak mcm dh btau jgk apa aku nak.....ap ak rs....

p/s2::arini...ak try berubah nk jd baik..dgn semua org...(jht ke selama ni??tk jht..tp kejam ckit...)

p/s3::arini.....ak hrp ak dpt ap yg ak nak......

p/s4::esok....aku harap lbh baik dr arini..

bye now..

#mastura#

No comments: