Saturday, September 5, 2009

::::ap yg ad dlm kepala ak skrg...

salam..

hurmm...emosi ak lgsg tak stabil skrg..kenapa??sb aku taknak raye..taknak!!!!!!!!!!!!
Justify Full
giler tak??mase ni org lain mst tgh hepy2 xsbr nk blk kg..ak pulak xnk balik...ak tak pasti ak kejam atau org lain tak paham ap aku buat..

kenapa org tak paham and tak pernah nak paham yang aku buat semua ni sebab aku sayang dia??aku xnk die menyesal kemudian hari..aku taknak dia hanyut dgn semua hal2 duniawi mcm tu..

aku malaikat??tak!!!!!!!tp ak nk nasihat je..sb die penting bg aku..ak ad die sorg je kt dunia ni..aku xnk ms depan die musnah..die masih kecil..and tanggungjawab aku menjaga die..sb ak dh jnji ngn org yg paling aku syg dulu..tp org yg plg ak syg dh pergi...Tuhan lebih sygkan die..so,skrg ak btgjawab ke atas die yg tak penah nk tau aku syg die....

peningkan hidup aku??sb tu kalu bleh tahun ni ak xnk raye..tp ak berpura2 menghepykan diri dpn org lain..sb ak xnk memusnahkan mood raya org lain..tkpe hati kite duka,pedih,sakit xleh nk rawat...yg penting org lain mst hepy..itu motto hidup aku..xtau la positif ke tak cmtu..huhu..

ak harap2..tahun ni..raye tahun ni..bakal mengubah semua benda..ak hrp ak dpt balik apa yg dh lama ak nantikan..yg dh aku hlg hampir 2tahun yg lalu...ak betul2 perlukan itu..ak dh penat bertahan mcm ni..

p/s::tp raye ni mcm hepy kot ckittt...ckiiiiiit je kot..sb ad org jnji nk bg ketupat tebu kt aku yg mak die wat...korg mst jeles sb takleh mkn ketupat tebu..ak pn br tau yg ketupat tebu ni wujud kt dunia ni....hehehe...tak sbr nk mkn...(adakah ak raye hny semata2 utk ketupat tebu??hehe..)

p/s2::ak rindu sgt zmn dolu2...doraemon..saye nk mesin masa...huk3...tak pun pintu suka hati..hoho..

#mastura#


No comments: