Tuesday, August 10, 2010

::towardtheendofthegame::

salam..

Let by gone be by gone..
Lupakan je yg dh berlaku..
Buang yg keruh amik yg jernih..
Error is human..so is she..[she is human..=))]
Bagi peluang kedua..mgkin keadaan akn jd lebih baik..

all above..so easy to throw out..so cheap to say loud..

esok ptg akan bermula Ramadhan..dan keputusan pn dh ada.
sakit??tipu kalau cakap TAK..sgt TIPU!!!!!
menyesal sb pilih keputusan mcm tu??tak.....err.....ye..tak...
sebab demi menjaga hati yg laen..
demi kebahgiaan org tersayang..

i am a loser of this game?not yet!!
tp bkn makna dendam akan terus ada dlm hati..
ini bukan dendam..
cuma mgkin terasa hati..tp inshaAllah semua perasaan ni akan pergi tk lama lagi..
[sm dgn harapan ms first terima dia dulu dlm fmily]

masa ni..saya perlukan hny seorang..
tp mustahil sy dpt kembali yg dh pergi..
sb hny dia yg betul2 paham..
tp xpe..sy masih kuat..sy masih mampu senyum dgn jayanya..[ketawa la kot..=))]

syukur sy ad kawan2..syukur saya ada teman..kalau tak sy dh lama meroyan..
menangis melalak duk bersendirian..

p/s::saya maafkan dia..wlpn hati saya,saya dan DIA je tau..

p/s::saya sedih menyambut Ramadhan sb sy rindu nk bercakap dgn yg dh tiada..

p/s::saya akan teruskan hidup dgn rasa hepy secukup rasa..yeah!!!

#mastura#


No comments: