Saturday, August 7, 2010

::kembalikan apa yg sy hilang::

salam..

3days to go..Ahlan Ya Ramadhan..the barakah month of the year..the forgiveness month of the year..

Ramadhan last kt upsi.sedih??takde la sgt pun.sb bkn tk syg kawan2..tp biase je..thats life is.bertemu berpisah,ketawa menangis bnd biase..bcakap + menulis mcm org tiada jiwa??ye..thats me today..

the call...ruined all my good mood in a second.nape perlu cari saya utk melepas perasaan meluah segala?tak terpikir ke saya ad byk bnd nk hadapi dan sy masih sorg student?sy juga perlukan masa sy sendiri..sy juga perlukan org dgr cerita saya..dan bkn saya mndgr keluhan kamu..kerana saya a BAD LISTENER..

mahu menangis?tp tk mgkin sb td kt pasaraya.org tgh ramai bagai nak gila.
kenapa saya?kenapa tidak org lain dan kenapa mesti saya juga jd tmpatnya?
bukan saya tak mahu mendengar..bukan saya tk mahu berkongsi segala.
tp saya perlukan masa..saya sgt byk kerja..saya ada test,thesis dan semua..

3days to go.keputusan pun sy tak buat lagi..
dtg pula masalah ini..
tp sy xpernahkan salahkan takdir Ilahi..
kerana sayang saya diuji..

rasa mahu menjerit sepuas hati..
tp di mana tmpat tersembunyi..
supaya tiada insan yg ketahui..
pedih bengkak luka hati ini..

kerana sayang sy diuji..
tp smapi bila nk begini..
harapan Ramadhan pada tahun ini..
semoga dpt semula apa yg dicari..
iaitu kegembiraan kebahagiaan yg hakiki..
inshaAllah..

p/s::saya rindu abah..dan saya rindu adik saya..

#mastura#

No comments: