Friday, August 20, 2010

::citacitadancinta::

salam..

hai people..I cant sleep yet tonight..esok need to masuk lab, working on my thesis project and at noon have an appointment with dr Niza about biotech mini project.esok kene bedah arnab and jahit semula..and treat smpai isnin..then baru di "korbankan"..owh bunny....i love you so much...xsmpai hati rasanye..

what I was doing just now?

saya usha yuran2 pengajian master dekat ukm.upm.um.uitm.utm.dan semua...tp mcm hampa..siiikiit..sy dh tau master is about 2years..tp td miss nurul ckp ad kt ukm setahun je..tp xjumpe pun..hurmm..nt nk g tny die balik...[bsgguh nye sy..nape??ye..sy mmg ad niat suci n murni nk smbg blaja lg..sy suke...hehe]

wonderwall..
kalo setahun awk bg lg kn?kalo 2 tahun???2 tahun je..........erm..tp xpe,I'll prove to everyone I am serious in this r/ship. if you said 2 years is a quite long duration, I'll hold it first...but if I get d information about doing master in a year at ukm, we discuss it back..boleh kn??hehe..[tny awk mcm awk hubby sy..owh...gedik di cni..wakakakkaka]

wonderwall..
I know you'll stand by me..and so do I..doakan sy bia dpt smbg belaja..sy bkn pndai sgt..tp sgt teringin nk smbg...sila doa..sila doa...=)))



bunny...hope you know that I love you..tp esok saya terpaksa..nt sy tk dpt markah..semoga bunny tenang di "sana" isnin nt...esok bunny kne kuat k..xsakit..bedah ckit je..hihihi..[aku yg xsmapi ahti tgk bunny dibedah n dijahit..seram siotttt]

till then..bye now..

#mastura#



No comments: