Wednesday, August 11, 2010

::The Game End::

salam..

Speechless. masa saya kol dia.dia terus menangis minta maaf..terkedu??sudah pasti...

dia mintak maaf segala..terasa menang??ye..tipu kalo cakap tak rs cmtu..tp jauh di sudut hati,dengar suara dia menangis ada juga terselit rase kesal dgn apa yg dh berlaku..dia rindu nk dengar suara saya..saya??tipu kalo saya cakap tak..saya juga rindu nak bercakap dgn nya walaupun dirinya pernah saya sumpah selori dulu..apa yg tak keluar dr mulut saya...jahatnya saya masa itu..

masih berdendam??mgkin tidak lagi..tp bukan mkna saya lupakan semua yg dh berlaku..saya simpan apa yg dh terjadi supaya berhati2 utk masa akan dtg..rambutan boleh berbuah byk kali..tp xmgkin pisang..so,dlm kes ni..sy xnak pisang berbuah 2 kali..erm..sape pisang??dia la~~hehe..

malam ni rasa agak hepy..lega..syukur dengar cakap kak neem...syukur dgr nasihat abg..a.k.a my wonderwall..

skrg sy dh dapat balik pelangi saya.mentari saya...saya dh dpt dengar abah ketawa dengan happy..saya pun dah dapat senyum seikhlas hati..semua kerana rahmat dan barakah Ramadhan...

walau dia bukan kandung..tp saya akan cuba menghormatinya dan harap2 misunderstood seperti yg berlaku setahun lalu tk kan berulang..setahun saya menjeruk rasa..setahun saya kelu tak terkata...hidup dlm serba salah semua tak kena..walau bukan salah saya..tp tidak mengapa..kerana Allah mengetahui segala2nya..

TIRI mmg tk setanding yg kandung..saya akan cuba hormat..cuba sayang semampu mungkin..terima kasih Allah..unite kembali kami semua..

p/s::ya Allah tempatkanlah arwah mama di tempat sebaiknya disisi-Mu..ketemukan kami semua dgn mama di syurgaMu kelak..amin..

p/s::ya Allah..jgn la ko ambil lg mentari dan pelangi yg aku br dpt ini..

p/s::walau die TIRI,saya akan cuba sebaik mgkin menghormatinya..kerana pendirian saya tetap sama..TIRI tak kan setanding yg kandung..tiri tetap tiri dan jarang yg baek..tp tk salah kite beri peluang kedua..inshaAllah ada hikmahnye...saya rs gembira skrg..

p/s::kepada kak neem and wonderwall..thanks a lot..i love you all!!

#mastura#

No comments: