Friday, April 2, 2010

::speechless..silent cry in my heart::

salam..

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu



mastura..apa lg hal yg kamu buat..sgt kejam aku ni..dah rs bagus sgt lalu ter-nasihat org smp org terasa..sgt tak patut..[bila nth aku mau buang perangai zaman kanak2 yg sentiasa mesti aku je yg menang, yang betul dan org laen kene ikut cakap aku..haisshhh...]

sy sgt2 menyesal dgn apa yg blaku...saya janji tak wat lg..huk3~~tp..sy buat cmtu demi kepentingan die..ye..sy tk pnah pk yg die dh wat ap yg sy cadangkan itu..maafkan sy....

p/s::mau prepare sireh..nt symposium malu kalo xleh perform ms sesi soal jawab...sireh..nape saat ni aku kene study kau wahai sireh..saat aku nk berbicara dgn dia..nak jelaskan segala2...hurm..=(

#mastura#



3 comments:

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

alololo..
aku bace status kt lam fb mg jah..
dah tau wat epen..
erm..kdg2 kte perlu tolerate jgk kn..
nway..epi2 sokmo deh..=)

Anonymous said...

tq sya..hehe..da ok..naseb bek..aku mmg kasar..huhu~~lalalallaala~~

Anonymous said...

tq sya...dh ok pn..nsb bek..aku mmg kasar..huhu..lalalalal~~~