Sunday, April 18, 2010

::..impian saya satu hari nanti..::

salam..

mini library or large fulled bookshelves. that is a thing that i wish i can have it. when??when i get my own salary and perhaps my own home. mybe next 3 or 4 years..i hope..insyaAllah..maybe this wish thing is quite bored for anyone yang mmg tak berminat and takde minat terhadap buku..maksud aku minat kumpul buku..tp aku minat..so, ada masalah ke dgn org yg tak berminat??hehe..[merapu je tulis..]

tp mmg dr kecik hobi aku..hobi ke??suka kumpul buku. even sampai sekarang, buku2 sekolah rendah aku masih ada..ye..masih elok..cuma ada yg duk dalam kotak dan tersusun mcm tu saje..tak terletak elok d rak..sebab tak muat..

jadi..aku slalu memasang impian..bila dh ada umah sendiri nt..[sgt suka fikir future..haha]..aku nak wat mini library..kat situ nt blh jd tmpt lepak bila bosan..blh bc buku..and nak beli buku2 yg skrg ni aku xmampu beli pakai duit aku sdri sb skrg..aku tak berduit banyak..hehe~~


::mini library cmni la yg aku impikan..mcm best jek..boleh lepak bc buku..and kalo boleh aku nak buh mcm2 version buku kt mini lib tu nnt..agama..edu..entertainment..bestnye...[sgt tak sbr tgu impian ni jd nyata]::

::haaa..yg mcm ni pun blh jgk..best jek..masuh je umah..ada 1 ruang..dr bwh dinding smpai siling..penuh buku...alangkah syoknye ketika itu..msti chantek...::

rasanye tu je la kot setakat ini impian aku untuk rumah aku satu hari nanti..skrg..tumpang umah abah tersayang dulu..sebab di situ la aku membesar..belajar melangkah..kenal apa itu hidup..mana mungkin sesenang itu aku lupakan rumah di mana penuh dgn kasih sayang yg tiada tndingannya..

ok la..mau sambung bc buku..next week dh nak exam...

bye..

#mastura#


No comments: