Monday, April 19, 2010

::sedar diri a.k.a meng-insafi::

Assalamualaikum..

tiba2..perasaan menyampah itu muncul..ditambah dgn meluat..Ya Allah..jauhkan la hatiku dengan semua perasaan ini..aku tak ingin sesat dan lupa pada Mu..dan peliharalah aku dr bersikap demikian seperti mereka..too much..lupa daratan..lupa asal usul..lupa pengorbanan..hanya kerana dunia...peliharankan aku dan ahli keluargaku..amin...

rindu abah..rindu mama..
rindu adik beradik..
rs mahu nanges ingat pengorbanan abah..mama..
abah kerja..penat lelah untuk kesenangan kami..
harap2 hati ini tak kan pernah lupa segala pengorbanan abah..mama..
dan harap2 kami dpt balas segala jasa di satu saat yg dah tak lama pun lagi..insyaAllah~~
dan kami tak lupa d mana kami berpijak..
tidak angkuh...tidak sombong..
tidak hilang peribadi..tidak berlagak..
hanya menjadi kami..
seperti mana asal kami.....

quite merapu for those yg taktau perasaan aku ms tulis entry ni..tp let it be..janji aku puas..k mahu tdo..bye~~

#mastura#



No comments: