Saturday, October 10, 2009

::kosong kerana apa?? ::

salam...

dah lama aku tak menconteng di sini..bkn kerana bosan tetapi masa tidak mengizinkan..kalu ikut perasaan..hari2 ada benda aku nk tulis..wlpn xde org baca..(mmg aku wat blog utk aku luah je..bkn utk cari pembaca yg setia...)..

seminggu dua ni mmg busy nak mati tahap gaban...gaban pun tak busy mcm aku..this sem is quite tough for me..projek mikrob tak siap lg..kimia tak hbs stdy lg utk test..courseware bio tak siap lg..nth la..kdg2 rs nk give up..tp ni ms depan aku...

soal hati dan perasaan?aku mengaku seminggu dua ni mmg aku abaikan semua perkara..aku sdri perasan yg diri aku rasa kosong..terabai dan mengabaikan...nth la..

td lepas smyg ak duk termenung sorg2 dlm bilik..(dh mmg aku duk single room)..aku pikir mane punca ak rs lost cmni sekali..and otak aku sgt serabut taktau serabut dgn bnd apa...then baru ak tersedar...dh dkt seminggu aku tinggal panduan hidup lengkap seorang mukmin...AL-Quran..tujuan aku tulis ni bkn nk kata akni baek ke apa..tp pecaye atau tak..cuba korg hidup seminggu tanpa baca even 1 page AL-Quran..mst rs lain kan??rs kosong...

dan 1 lg...

dh seminggu aku tak kol abah..ak baru perasan yg dlm 3 or 4 hari sekali ak mst dgr suara abah..wlpn hny bercakap bnd simple..kalu dgn arwah mama dulu..hari2 aku kol..wlpn bg sesetengah org pelik,sb tertanya2 nk ckp apa dgn mak..tp bg aku lain..sb aku xpernah ad bestfren kecuali mama aku sendiri..skrg..sume hanya kenangan..tp aku bersyukur sb ad abah lg...

::pic ni dh byk kali publish..tp xpe..ni je pic yg ak ad dgn abah..abah sm dgn aku..xsuke kamera..tp suke amik pic org..hehe..=)::


aku dh tatau nk tulis apa...yg ak tahu skrg..ak sgt rindu abah dan kenangan dulu2...mane mgkin semua itu dpt kembali.....

dh la mastura..stop now before the tears run down.....

#mastura#

3 comments:

kecik ^^ said...

i'm proud of u..sorg yg tabah..n pndai btenang:)
chaiyok cemas!!

m.a.s.t.u.r.a said...

i have to syg...kalu dop gak..hncur planet bumi..hehhee..mu pn tabah wat...=)

kecik ^^ said...

yeay ak tabah:)..hehe
ak sokmo m'hilang,pas2 timbul plop kt blog mu ni..cm chipsmore...huu