Wednesday, October 14, 2009

::baca betul-betul::

salam..

venue::bilik TV arked..
time:: 2.54 pm

almost 24hours aku privatekan blog aku..and bila pikir balik..aku rs tidak perlu utk berbuat demikian..kerana apa??sebab....aku berhak tulis apa saje aku suke sb ini blog aku..and i had stated before..

ini blog aku..tmpt aku tulis apa aku rase..tulis apa aku nak tulis..tmpat aku nk luah..jangan suka suki nak terasa or nak tegur apa aku nak tulis...its mine and you have no right even besar kuman nk terasa hati...lagi la kalu mengutuk aku..kalu tak suke bc..boleh berlalu skrg..xrugi pun.....

so..kenapa masih ad org yg concern membaca blog aku and terasa hati??WTH...baca blog org and terasa hati..lalu ambil keputusan utk tidak mahu berkawan and bawa haluan masing2...hahaha..its so funny....seems like we are CHILDREN that quarelling to get the dolls..but they are so cute rather than us now..i thought..hehe..

and until now, i just wonder why shud they terasa hati of what i wrote..I DINT MENTION ANY NAME in this ENTRY...mgkin kerana aura perasan yg membuak2 yg menyebabkan dirinye bertindak agresif utk memutuskan hubungan kawan..tp xpe..ckit pn aku tak amik port sb tak rugi pun..selama ni bukan dorg kisah aku pun..and aku sdri pn xpenah kisah dorg....

yang pasti skrg..sedikit pn aku tak terkilan dgn apa yg telah berlaku..sb aku yakin pd janji DIA..kesedihan dan keserabutan ni bukan kekal..hidup pun bukan selama2nya..anggap ini sebabgai selingan hidup..die bukan sape2 bg kite..kite bukan sape2 bg die..skrg pikir belajar and hanya berkawan dgn org yg betul saje..


p/s::org selalu perasan org mengate and buat die..tp xpernah perasan die ad buat kt org ke apa..kesiannnn....

p/s2::smp cni saje..kisah aku and mereka...selepas ni....bukan lg kawan..tp bukan jgk musuh..anggap je xpernah kenal...=)


p/s::TQ kerana concern dgn saye pnye blog..jasa anda dihargai..gud luck utk exam jgk..together we reach the top even in the different paths...


#mastura#


No comments: