Sunday, April 24, 2011

::today is emo day::

salam..

what's wrong with me today??amuk..emo..tk tentu pasal??terbaek la kau mastura..ko sedar tak yg kau amuk tu sape???bakal tunang merangkap bakal suami kau tau tak??[ayat takleh blah..haha]..kenapa kau amuk mcm org gilak je haa???dah die busy...kau lg wat perangai..dah die tegur benda elok..kau lg nk angenkan org...kau mmg terbaekk la wahai cik mastura....

kenapa la kau ni keras kepala sgt haaa???org tegur tu yg salah..nk kau jd baek..terbaek..tp kau slh faham...degil tk bertempat...susah nk ajar betul....

hari ni...dr pagi smp skrg ni....aku duk tulis ni....selisih paham tk pernah abes.....slh siapa??salah aku ke??tp aku pn ada hak nk menyatakan tak puas hati..tak adil la dunia kalu asyik aku yg kene beralah...

tp..jauh kt sudut hati..aku syg dia....fmly aku pn syg dia....mslh skrg...aku..aku yg degil...keras hati..keras kepala....tp aku ad perasaan..aku sensitip....ohh..mastura..dr kecik smp besau kau degil....teruk betul!!!


mastura..kau kene mtk maaf dn bwk berbincang..jgn ikut sesedap oren je kau nak break ke apa....bahaya betul budak nih...huk3..

p/s::aku sdri tatau nape jd cmni..huwaaaa...

#mastura#






No comments: