Tuesday, April 19, 2011

::bukan senang....kui3::

salam..

arini dh abes kene observe...Alhamdulillah...ada sekali lagi..tak sabar...

hurm....semalam..discussed with him..tak setel2 lagik..pening weh..pening..baru aku tahu bukan sennag nk wat menda ni...manyak masalah wooo..especially dgn situasi aku yg mmg tak berapa memiliki family members yg ramai nih..

and agak terkilan sedikit bila ada some of my aunties and uncles tak kenal aku sape..so rude are them??saya anak perempuan bongsu Haji Ariffin and arwah Puan Jawias Adam...kenal tak??yg dlu duk sekolah kt mrsm jeli..lepas tu masuk kolej mara kulim and lepas tu masuk upsi..tlg la kenal....tlg la kenal...[aku stat perasan bnd nih mase aku balik time abg sulong aku meninggal bulan lepas...terasa hati sgt2 la makcik pakcik...smpai hati!!!]

ok..dh ter-melalut..hurm..hasil discussion between us..we decided untuk buat majlis sebelah pihak sahaja..bunyi mcm pelik..tp kitorg rs itu yg terbaek demi menjamin suasana majlis yg tersusun dan meriah seperti yg diimpikan oleh aku yg sgt suka bermimpi nih..my sister also suggest the same thing..aku rase la....kt umah aku..[kelantan]..just akan ada akad nikah..n jamuan sesikit...dan segala majlis nk jemput kwn2 kene bwk g melaka...kawan2..korg kene dtg melaka la nt ye..tlg la dtg..nt aku xde kwn2 lak...huk3...

ok..aku rs kene stop...ni bulan 4 ek..ada 11 bulan lg..xperlu risau..kekekke..aku je yg pikir jauh and suke ber-negatif nih..aku rs ok kot nt..i.Allah..kan encik wonderwall??hehe..

aku ada happy family..tp hny family induk...aku takde family kembangan yg indah..tp aku tk kisah..sb family induk aku mmg terbaik..gemilang terbilang....5 stars..yeay....

syg abah, mama, kakak2..abang2..and adik..mmmuaaahhhxxxx!!!

bubbye...

#mastura#



No comments: