Friday, April 8, 2011

::terharu::

salam..

orait..entry yg penuh kegedikan??kenapa??haha..aku pun xtau kenapa..

skrg ni hujan kt cni..i mean Tanjung Malim, Perak...ujan lebat nak mati...kuat sangat angin..monsun apa nth skrg ni..aku pun xpasti..

actually keje aku byk menanti..tp aku still rs nk sgt2 update blog..

td encik zul mesej aku...die ckp.."saya dtg mlm ni..melawat awk"..cmtu la makna msej tu..aku translate maksud ia ok..then aku pelik jua..ye la..tetiba je rajin nk mlwt aku..tak bsyukur??sape kata..aku bsyukur..malah hepy lg..wlpn every week jumpa..tp tetap kene jumpe..sb kl xjumpe rs laen..rs lost...gitu...[sengal..yg xbalik kg bertahun lama tk lost pulak..ehh..sape kata??dua hari sekali ok aku kol abah..tk balik kg tu kes laen..ada sebab tertentu..cite kt entry laen..hehe]

then..after got that msg, rs terharu la..dh la ujan..[mcm la die dtg naek motor kan??]..ye la ujan, bhy drive ms ujan...jln licin..

apa aku nk tulis sbnrnye ni....haaa..aku nk ckp aku terharu je..

ya Allah, cpt2 kan la ms berlalu supaya kami blh kawen cpt..[smp cmni skali aku doa..sape yg bc..ada ke org bc eh??tlg la aminkan ek..hehe]..

aku rasa mcm gmbr ni comel..tatau la org len..tp bg aku comel la..

kasut emas..aku penah tnjuk gmbr ni kt kawan aku..die ckp xcntik lgsg..tp ak rs cntik..xpelah..aku nk letak jgk kt cni..xsalah kan??

aku rs gmbr ni......hahaha..ad janggut..muka garang..nmpk tua dr aku..[mmg pun kan??]..ms ni beliau duk lap cermin kancil..bagus kan??aku TAK BULI ok..die risau keselamatan aku drive..ye la...mata aku ni kan...problemo ckit..tq encik..jasamu sgt dihargai tau..=)))

last but not least..aku..gmbr lama??haha..saje ltk yg lama..yg skrg dh gumuk sgt..malu...[jenis xleh trima knytaan la kan??haha]..ini la satu2nya mkhluk yg selalu nyusahkan hidup encik zul..ada je bnd xkene yg bpunca dr aku..nsb bek beliau sabar kau..kl tk..dh lama dh bdk ni melayang kene lempang..hehe..

sekian sesi meroyan..

bubbye~

p/s::terharu sgt...

#mastura#


No comments: