Friday, April 29, 2011

::oohh...hhoo::

salam..

okeh..setel hal kem rabbani..semoga dorg hepy dgn kem..mmg best jgk kawasan kem tu...cntik and tenang..dewan makan besau giler..smoga korg hepy mkn2..yg pnting fokus dkt pengisian program ye...

hurm..td lalu darul quran..motif utama adlh syok tgk pmdgn kawasan tu...rs tenang je..then aku tny iena...mama si adib.."nape kite pndg darul quran ni..kite rs mcm tenang sgt ek??"..then mama adib ckp.."maybe sb dorg selalu mengaji and berbuat baek kot...effect kt suasana persekitaran..jd tenang"

hurmm..ada betul jgk jwpn iena ni...ya Allah..aku pn inginkan ketenangan yg sebegitu....sgt tenang..tk tau nk explain cmne..

oke la...cuti 3hari ni..aku nk setelkan keje2 berikut..

  1. LP utk ari selasa and rabu..akn try pikir the best way nak perform for final week..[sesi P&P]..
  2. set up soalan exam pertengahan tahun sains form 2..[aku penolong penggubal soalan yg tk bertauliah..huhu]
  3. mencari idea cmne nk hasilkan DIY bookmark..[sb aku rs mcm best wat benda tu..aku nk try!!]
oke..rasanye itu saje ak nk try capai dlm 3hari ni..aku tk ke mane2..so blh spend time..asal nk g book fair..tp bajet tk cukup...asal nk balik kajang..tp tk jadi sb nt xde org htr..[aku yg sgt takut nk naek kenderaan awam]..

ok la..bubbye..

#mastura#


No comments: