Sunday, April 10, 2011

::bfl..bfe::

salam..

nervous nak menulis entry nih..kenapa??sb pasal kenderaan..first time wat entry pasal kenderaan..bukan kenderaan awam or org putih pgil public transport..tp pasal kenderaan peribadi...

okeh..masuk arini dh hampir 6bulan la aku memiliki knderaan sdri..[siap kira??haha..mastura memang!!]..aku dpt si kancil yg cool ni pun sb abah..kenkiu abah..syg abah...ni pun sb aku nak praktikal...at first aku nk amek lesen moto je..since ada moto lebih kt umah kan..tp abah tk bg...then abah belikan kancil nih..tq abah...harta pertama orang nih...[tu pun beli dgn duit abah la kan..geran je nama aku..tak patot betol kan..hoho]

kancil aku nih nama die BFL6616..bukan buffalo okeh..ada jgk yg mulut jht pgil kete aku buffalo..jahat tau..nama die BFL..kaler die maroon..die simple je..seperti kancil2 yg laen..aku syg kau kancil..wlpn kau hny kancil..mmmuaahh..



okeh..ni la encil BFL aku..ni ms abang nan cek "jantung" die ok tak..

eh....ni harta aku jgk ke???encik perdana BFE..bukan..ini encik zul punye..aku xlayak memandu BFE..tatau nape..tkpelah..nt satu hari, akan aku drive jgk si BFE nih..aku wat drift lagik tau..haha..[ye ye je..bwk kancil pn penakot lagi!!]..encik BFE selalu sakit sejak dua menjak nih..tlg la bfe..kesian zul..tlg sembuh cpt ye..next week kn kite nk jenjalan kt melaka..kau kene sembuh bfe..kene sembuh jgk......huk3...[apa aku merepek ni..]

hurmmm...dah pukul 11.44...esok keje..malasnye...baek aku stop writing yg xde pekdahnya d cni..bek aku g tdo...berzizkir hingga tertidur..itu adalah baek...sgt baek...aku kene amalkan....


ok..bubbye..

#mastura#

No comments: