Monday, April 25, 2011

::sedar tak sedar::

salam..

sungguh hangen bila fb tk dpt dibuka.tatau nape..tp xpe lah..ada la jgk masa untuk aku wat keje kan...walaupun aku skrg ni duk wat keje yg bukan ilmiah mane pun..haha..

tgal 19hari lg untuk aku tamatkan episod kehidupan di sebuah tempat yang terpencil, jauh dr bandar iaitu KUALA KUBU BHARU...19 HARI LAGI....teruja tak???yeeehhaaa....sangat TAK SABAR OKE...bukan aku tak syg students aku...tp aku tak suka environment ini...suasana dikelilingi org yg mcm2 perangai..yg tak pernah tenang tgk org laen senang.itu yg memualkan aku...ye..aku yg jenis malas nk kesah hal org..kenapa org suke menyusahkan kite..dan aku yang...aku dtg pktikal nk belaja the teacher's life..bkn nk belaja kene hormat kepimpinan yg sikit pn tk layak memimpin..

ohh...lantak la hal itu...sedar tak sedar..tadi aku bejaya kol bakal kakak ipar aku..[mastura, ko skrg semakin hari semakin gedik..wlpn ko wat perangai "terchantek"..tp masih berangan nk jd adik ipar la apa la...ohh..sungguh giler..]..aku bejaye kol KAK SYIDAH...

sedar tak sedar..aku dh ter-tempah cupcakes untuk "anak-anak" kesayangan aku 2D...betul kata org...yg kite benci itu yg menggembirakan kite..aku bkn la benci giler pn..cuma aku tk suka sikap nakal dorg...sb aku tk biase and tk berapa menggemari kanak2..wlpn aku jg pernah melalui fasa pertumbuhan itu satu masa dulu..

dan skrg...aku rs aku dh mula menyayangi mereka..wlpn kdg2..terlepas jgk marah herdik serta tengking aku..[aku rs aku sesuai jadi mak tiri...ohh..tidak..aku tak nak ada anak tiri...tlg la..amin.]..aku mrh dan tgking bukan tnda benci..cuma nak mereka jd manusia...aku sellau ugut dorg mcm2...kejam nye aku.tp bia la..kalau tak ugut..nt degil berlebihan..lagi aku akan amuk..lg seksa emosi dorg...haha..

apa aku merepek ni.aku pn taktau...aku rs tak sabar nk jerit kuat2.. ckp..SELAMAT TINGGAL KUALA KUBU BHARU DAN TANJUNG MALIM..SEMOGA KITA TAK BERTEMU LAGI...[kecuali utk dtg grad..inshaAllah]..

aku...tak sabar...aku nak keje..aku nak gaji..aku nak beli apa yg aku xleh beli skrg..apa die??ader la..kekeke..aku kene beli benda tuh..kene beli..

bubbye

#mastura#


No comments: