Sunday, July 18, 2010

::"Lovely" Timetable::

salam..

The practical lab session timetable had been released just now..poor me..jadual itu macam nak mati and boleh wat org sakit jantung!!! PENUH a.k.a FULL...

ya ALLAH..Kau kene tolong aku...jauhi la diri ini dari diwarnai emosi dgn kaler2 yang striking...kalerkan lah ia dgn wrna yg lembut..cool...[doa yg penuh metafora..]

ni jadual..


::Lecture Session Timetable..ye..nmpk free byk...::

::Practical Lab Session Timetable..jika diisi dlm jadual di atas..tak ke penuh mcm nak giler??huhu..::

Kesimpulannya..I need to be strong and selalu dekatkan diri dengan Allah..sb DIA je yg mampu and sanggup dgr segala rintihan dan masalah.kawan???mereka pn tensen jgk dgn mslh sdri sb mereka jgk students sm mcm saye..

tapi...

syukur Tuhan bagi saya abah,adik,abang,kakak sekeluarga..
syukur jugak Tuhan bagi kenal dia, wonderwall saya..
syukur Tuhan sayang saya..
syukur Tuhan kerana menjaga saya..
hingga saya bertahan di sini hingga ke saat ini..
syukur itu hanya milikNya yang berkuasa...=)))

bye..

#mastura#


No comments: