Saturday, July 17, 2010

::...duhai pekan...::

salam..

I'm back again!!Yesszz...semakin hari smakin rajin update blog. Ini semua akibat sikap kemalasan melampau dan perasan semua kerja dan proposal mini projek dah siap.Tahniah Mastura!!!Nanti nest week menggelupur la kamu nk menjawab depan lec apa tajuk nk buat..hoho~~

Today is Saturday = Pasar Malam at Tanjung Malim,Perak.Dan aku..sbg seorang student yg baru dpt duit ptptn..apa lagi..turun padang memeriahkan acara membeli brg2 yg aku nak beli. [aku yg sgt susah membeli..tp bila dh dtg semangat..tiade sape dpt menghalang..huhu~~]

::credit to encik google.com..ye la..xkn ak nk snap gmbr gerai tudung mkcik td..hehe..=)::

Hasil tangkapan di pasar malam yg sibuk bagai nk rak tu..aku berjaya mendapatkan 2 bijik beg..yg dua2 sesuai utk ke kuliah mahupun dating..eh...berjalan2..dan 2 helai tudung yg boleh dipakai utk menutup aurat..hehe..tidak lupa kepada housemate ter-chenta ASZMALINA yg mane telah membantu aku mndapatkan hasil tgkapan sebegini rupa sehinggakan beliau sdri pn mndapat hasil tgkapan yg sama beserta selipar yg dh lama aku idam2 kan dr sem lepas..tp nmpknye beliau yg memiliknya..haha..[sb aku rambang mata kt kdai tu td..nt mahu beli wedges lg..g dating nmpk la tinggi ckit...xde la org tu kate aku gemoks pendek..die ad kate ke??lalalalal~~..] -aku gemoks..nt keje la aku jd kurus..= tahun depan..insyaAllah..kikikiki~~-

jadi..entry kali ni adlh utk mengisahkan aktiviti aku "menderma" kepada penjual2 pasar malam Tanjung Malim.Semoga Allah murahkan lagi rezeki aku..amin..=)))
hurmm..this entry should stop 'ere..nak smbung tgk 27 dresses + siapkan repot ros jika rajin..harap2 siap by tomorrow..xnk tido mlm ni..yeah...~~hehe..

::point of view::---> saya tak memerlukan KL jauh skali shopping complex yg besau utk "menderma" duit saya..di pekan yg kecil pn boleh. Jadi jgn pndg sebelah mata kpd pekan yg kecil ini..=P

::PEKAN YANG KECIK JANGAN DISANGKA TIADA GODAAN..apakah?hehe::

p/s::wonderwall..bestnye kamu dpt balik kg..=(

bye now..

#mastura#




No comments: