Wednesday, July 21, 2010

::anewmehopefully::

salam..

I'm back here..supposed to be read and study the animal physiology homeostasis + integration.Tapi why me still be here??sebab..ada benda nk luah..tp tak terluah...nak luah semua dekat kawan??mereka juga ada masalah..tak mgkin mereka mahu mendengar..[sb i am a quite bad listener..so,saya assume org lain pun begitu..]

Just now I said..wanna be SELFISH..[almost like that la..]..tapi skrg..saya rasa..TAK BAIK lak wat camtu.tp mesti kwn2 saya yg lain marah..[yang menyayangi saya la]..kata mereka saya KENE TEGAS...KENE BERKERAS....JANGAN BERLEMBUT...JANGAN CEPAT KESIAN...

tapi saya...mcm tak mampu nak wat semua tu.kenapa??sb saya mcm dah terdidik..bantu orang.senangkan orang.walaupun kdg2 mcm over...smp saya sndiri yg menanggung susah demi kesenangan org lain.tp xpe...saya percaya Allah adil...hari ni pn DIA dah byk tlg saya...Alhamdulillah..

maka..saya rs..saya mahu jadi tegas,tak cepat kesian kt org...[tgk jenis2 org...utk org2 yg poyo,berlagak bagus,bajet bagus,bajet bagossss sgt2..rasanye lepas ni xde lagi budi bicara kot..]saya dh nekad..saye kene bertahan...bukan lama...sekejap je lagi..nt dh hbs belaja,insyaAllah xde lg hal2 cmni..harapnye..amin..

kepada wonderwall..tq sb paham saya.saya rindu awak..[mst ad org ckp..rindu pn nk tulis kt blog..ni meh saya jawab.."suka hati aku la kot...blog msg2...ko igt ko bagossss??=)))"]..wonderwall..one of ur text..

"abg ada untuk beby kan......"

yes...i know u always be with me tak kira saya betul atau salah...saya baik atau jahat....=)))


hurm...nk tdo..esok..i am a new mastura haji ariffin...insyaAllah..yg tegas..yg berani..yg susah nk kesian kt org [org2 tertentu shj]..=)))

bye~~

#mastura#


No comments: