Monday, August 24, 2009

::you still have the chances for the happiness..::

salam..

just drop by to write a few words before i am seriously concentrate to my chemistry book...

ak baru je sudah ber mesej2 dgn abang aku td..takde benda menarik..dan mcm biasa luahkan tahap kerinduan aku kepada abah..dan kehidupan ms lalu...dan....luahkan hasrat aku utk membalas dendam kepada "orang itu"..

ye..mmg dendam ini pasti dibalas..ak ptak pasti kenapa ak boleh berubah karakter jd jahat cmni..tp demi menuntut hak...ak akan buat..kl bukan hari ini..tp hari esok...tunggu ye whai makhluk...jgn igt kegembiraan yg kau nikmati hari ini kekal selamanya...ianya tidak kekal...sn kau merampas hak kami!!!!!!!

tp Tang ckp td jgn pikir byk sgt...then die pn bg ayat ni..Tang mmg bagus...kl ak serabut mst aku cari die..sb die abg kesayangan aku..hehe..ak syukur sgt sb ad adik beradik yg sntiasa paham keadaan aku...dan ak jgk phm dorg..(dh nama pn adik beradik..)..mmg bl sedih ak cr dorg...di samping cr "beliau" jgk...thanks kpd beliau sb sudi dgr mslh negara aku ini..hehe

ni ayat yg Tang bg...

"Wa ufawwidu amri ilallah. Innallaha basirum bil 'ibad"...maksudnye..."dan aku serahkan segala

urusanku ke hadrat Allah..sesungguhnya Allah Maha melihat akan keadaan hamba2Nya...."


ok la...rs nk kene stop ni..mcm dh mati kutu...Tang, aku pegang your words..NEVERMIND THE DARKNESS, WE STILL CAN FIND A WAY...BCS ALLAH IS ALWAYS WITH US...


abah,tang,apeh...saye rindu kamu semua..huk3..nk balik!!!!!

bye now..

#mastura#




No comments: