Thursday, August 27, 2009

::the one that could make me fall in love::

salam..

tak sampai 15min..tadaa...i'm here again.hehe..kan dh ckp td..wlpn byk keje mlm ni.perasaan utk berblogging adalah amat tinggi..

here..ak nk memperihalkan tentang..topik hangat..tipu mastura!!tak hangat pun..hehe..

td sdg ak syok2 duk online..tb2 ak terjumpe lirik lagu ni..n ak dgr lgu die..tb2 ak teringat kt die..sape??the one who always light up my days..make me stronger..make me smile..entry ni bkn nk promote die mahupun nk menunjuk ak ad die ke apa..tp saje je..sb ak rs lirik ni layak ak bg kt die..eh..apakah aku mengarut ini??tp..mmg lagu ni best..and this is for you..wlpn bkn ak sdri yg nyanyi..(kl ak nyanyi..cian lak..penyanyi asal ni..nanges die nt..=))

this is for you..


I've made up my mind
To get tangled up with you
even though I'm undeserving
more than the sunshine
up in the great big blue
you satisfy my every yearning

like an arrow out of nowhere
you hit the center of my heart

your love is good
your love is real
it captures everything that I feel
I need you now
I needed you then
and I will always need you
always need you

now that I'm here
everyday is new
I'm not going to look any longer
it's all so clear
everything pales to you
oh, your love just makes me stronger

like a shadow tied your heel
i'll follow wherever you go


I wanna climb to the top of a hill somewhere
and scream at the top of my lungs
the rain may come but I don't care
I'm gonna keep tellin' everyone that....


ok la..kene stop ni..setan dh kene ikat bulan ramadhan ni..ni sume nafsu je ni nk berblogging...haiyoh...

p/s:lagu ni utk die..tp die bc tak wallahualam..biar je...

p/sII: mase tulis ni cm agak sedih sb xtau nape..tp rs ak dh wat keputusan betul..

p/sIII: aku harap ak tak tergolong dlm golongan org 2 yg kejam..amin..ni sume untk my own future...


paipai..

#mastura#

No comments: