Saturday, August 22, 2009

::untitled::

salam..

just come back from bazar ramadhan with my housemates..takde beli apa sebab ms kitorg smpai je lauk2 n segala kuih mcm dh sold out..mybe for the first day fasting..sume mcm excited nk beli itu ini..

skrg ak duk tggu waktu berbuka..lmbtnye..hehe..mmg xsbr...mastura haji ariffin mmg mcm tu..
what i am doing today??hoh..ho...i'm just lying on my bed because suffering of my headache..i dont know why..sama ada ak ad migrain or what..or stress..i dont know..

td dpt msj dr Tang..mmg serabut..

kenapa dlm sehari aku xleh senyum n rs bhgia je..??

kenapa mst ad jgk air mata dirembes keluar...??

nsb baek ak duk single room..so org taktau ak nangis ke apa..

tp..bkn ke ak jgk yg susah sb ak byk memendam n tak cerita kt org ap ak rs..

kenapa ak tk cerita??

sb ak tau sume org ad mslh...

dan....

ak mmg xsuke dgr msh org sgt..xkn org nk dgr mslh aku..(pdn muke aku..tp ak xkesah..sb DIA ada mendengar aku..lagi effective dan dijamin tak kan disebar dan diumpat...)

wlau apa pun terjadi..ak kene terima kenyataan

hari ini tak semestinya akan sama dgn hari semalam

dan esok belum tentu akan sama dgn hari ini

sape tau hari esok aku mampu senyum dan ketawa malah lbh bhgia dr org yg bhgia hari ini...

dan hari ini kau mgkin menang...kau mgkin senyum..

tp esok takde sape tau...

kalau Dia tarik mlm ni...sekejap lg..kbhgiaan yg kau rampas tu??padan muka kau!!!!

dan...ak nk kau tau..sampai akhir hayat aku..xkn pernah maafkan ap yg kau dh buat..

sb kau mmg tak layak digelar manusia......human being...dna sewaktu dgnnya..sb ko terlalu KEJAM dan JAHAT...

ok la...sblum melalut dan dosa bertambah sb mengata kau..lebih baek ak stop...

sekian..



No comments: