Wednesday, March 30, 2011

::observed sudah::

salam..

ok..dh kene observed..perasaan??biase -biase je..tk berdebar sgt sb dh biase dgn Dr kot..

kelas td ok..cuma kene komen bab LP writing..kene reduce the LO..ok..saya phm doctor...

tp td spoil jgk...kenapa??sb ad beberapa students yg masuk lwt setengah jam..kurang ajar giler......kan???bila aku tny g mane..they said::kami pergi makan teacher...

huh..bongok la kau...kn ms rehat dh abes...

then aku ngjar cm biase...cuma lg Dr tegur kene btulkan questioning skill aku..ok..nt ak belaja cmne nk betulkan..

skrg mood aku hepy...wlpn kene komen byk..tp aku xkesah..at least aku tau...ad 2x lg Dr dtg..then mknanye abes la sesi praktikum aku...cepatlah masa berlalu...x sabar dah...

p/s::aku nk pikir pasal E-day...xtau cmne ni..haihh..[hehe]

bubbye..

#mastura#

No comments: