Friday, March 18, 2011

::ForYou::

salam..

entry hari ni nak citer pasal..bila perasaan sayang kitaorg tk nampak..atau reverse version..bila orang tk nampak kita syg dia..

susah jugak eh bila org tk pernah tau kita syg dia..walau kite berkorban apa saja untuk dia...die tetap maintain sama..mcm xpernah ada rs syg wujud selama ni..

susah jugak bila org anggap kita selalu salah..walaupun dulu kita jugak tmpt die mengadu tmpt die mintak tlg dan segalanya..

bukan niat di hati untuk mengungkit benda silam..benda lama..tp tak salah rasanya jika secebis hormat dihulur pada yang berhak...tak rugi kan??

untuk mu..ku maafkan segala kesilapan yg pernah dilakukan...

untuk mu..tak pernah ada setitik pun rs dendam jauh sekali marah dan benci di hati..

untuk mu...ku harap kita rapat seperti dulu lg..

jgn sebab perubahan masa..maka kita bdua jugak berubah..

aku ada satu kamu..tp kamu ada tiga aku..

sekali lagi...

aku hanya ada satu kamu..tp kamu ada tiga aku...

apa???

aku hanya ada satu kamu..ADIK aku..tp kamu ada tiga aku..KAKAK mu..

kenapa antara tiga aku..aku seorang yg kamu susah sgt nk hormat...

tp xpe...aku xkisah itu semua...sb dlm hati aku, perasaan syg pada kamu tetap mekar seperti dahulu...aku tetap anggap kamu adik kecil ku yg manja dan sentiasa perlukan protection dariku...sungguh..aku tk pernah marah n benci kamu...aku syg kamu...

cuma..maafkan aku..sebab tk dpt jadi kakak yg terbaik untukmu..mcm aku jnji pada arwah mama dlu..maafkan aku..

aku mmg syg kamu..smpai bila2...

p/s::adik, kalau ada doraemon..aku nak 1 benda je..mesin masa...supaya kita kecil kembali..mcm dulu2....

bubbye....

#mastura#


No comments: