Wednesday, May 12, 2010

::saya sayang ibu::

salam..

rasanye still tak terlambat untuk wish "Happy Mothers Day" for all moms in this world..kasih ibu tiada tandingan.itu yang sgt pasti...

first day cuti sem..i mean first day cuti sem bg aku [sb aku balik kg lewat]..hari itu hari ibu.sebak?sedih?tipu kalau aku ckp aku tak rase sume tu..ptama kali kaki lgkah masuk umah..[dh lama xbalik..almost 2 or 3 months i guess..]..bnd ptama ak pndg..POTRET ABAH AND MAMA di dinding...sebak rs..sb dua2 insan yg amat penting dlm hidup aku tiada smsa kepulanganku..abah ada di rumahnya sendiri..mama jauh di sana di alam lain..tp xpe..kasih mereka tetap di hati..sepanjang masa..setiap detik..



mama..
biar kita berpisah dunia..berlainan alam..
hangat kucup kasihmu..belai mesramu..
masih terasa dalam diriku..
teringat dlu saat ku tiba terus ku peluk ku cium dahimu..
setiap hari tidak pernah terlupa untukku bertanya khabarmu..
walau kita jauh beribu batu..
namun kini semua itu telah berlalu..
1 Oktober 2007 menjadi saksi ketika itu..
kau pergi selamanya meninggalkanku..
ku harap kau bhgia di sana..
di bawah pelihara lembayung rahmatNya..
cinta kasih dan syg mu tak kan pernah ku lupa..
selamat hari ibu..mama..
...saya sayang mama...


mak cik..
pertama kali ku dengar suara mu..
ku rasa seperti org yg ku syg kembali..
pertama kali melihatmu..
terasa seperti terubat rindu pd yg pergi..
senyum tawamu mengubat hati yg sering sepi..
tp ku tahu batas diriku..siapa diriku..
namun hati ini tetap menyayangimu..
seperti seorang ibu..
kerana..
aku selesa bila bersama kamu..
syg makcik..sgt2..
...selamat hari ibu...

all the quotes above is not the poem.thats the words come directly from my heart..i miss my mom so much.td abah dtg..sgt rindu jua kt abah..and sgt berharap agar abah kembali tinggal bersama kami di sini..kami syg abah..plan jumaat ni..mahu ke makam mama..sgt rindu..adik,bwk aku g sane ye..sgt rndu...

rsnye dh terlampau pnjang..should stop now..till then,bye..

p/s::dlm ms yg sm..sgt rindu wnderwall..tp apa2 pn..cuti tetap cuti..next sem kite jmp..=)

#mastura#

No comments: