Thursday, May 20, 2010

::just give me some respect..::

salam..

..Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah..
ku mohon dariMu..tingkatkan la level kesabaran ku..
untuk ku hadapi semua ni..
manusia..
mmg xpernah paham..xpernah mengerti..
perasaan orang lain..

bercakap sesuka hatimu..
mengata sesuka mulutmu..
memfitnah sesedap oren..
aku mengemis..aku meminta..aku menangis..
let me be..kau sape nk nsht aku byk2..

bkn egoku tinggi tkleh terima pendapatmu..
tp mana letak taraf diri aku..
selagi DIA kurniakan sabar..selagi DIA pelihara aku..
jnji dahulu tetap ku pgang..

tp..jgn terkejut jika satu hari nt..
aku lgsg tk kn jejak ke sini..
bkn kerana benci..
tp kerana..makan hati..

utk hari ini..berdiam diri lebih baek..
sb ak xnk air mata dibazirkan lg utk perkara bodoh mcm ni..
jgn ingat diri terlalu bgus utk menilai org..

jgn igt diri terlalu sempurna utk menghukum org..
kerana byk kenangan hidup yg lalu..
aku dulu yg mengetahuinya..
sedarlah tempatmu..sedarlah sape kamu..

hny secebis permintaa dariku..
HORMATIlah aku...

itu bukan lirik jauh sekali sajak,syair etc..the words come as i was in stress condition..it might be the devil talk in me..but not actually...thats my words...

bye..

#mastura#

No comments: