Tuesday, May 4, 2010

::excitedo::

salam..

terasa ingin me-lompat..yeah!!!why??sb sem ni sgt2 "score" final exam..nope!!sem ni agak menderita sebenarnya..tp tetap rs excited nak habeskan sisa2 sem 6 yang berbaki kurang lebih 6 atau 7 jam je lagi ni..[tetap tak sbr wlpn tak perform well...makhluk apakah mastura haji ariffin ni??hoho~~]

esok pg bertolak ke sekolah agama bahiyah..[still tak confirmkan lg the real name of that school..tp mlm td dgr mcm nurul ckp..some word like bahiyah..]..perasaan--> E.X.C.I.T.E.D..sb selama belajar dr kecik smp skrg..xpernah masuk sekolah agama..so,excited...[sbnrnye aku duk imagine..cmne la nt esok..students mst pakai tudung labuh segala..dan aku..pakai tudung biasa..xnmpk pelik ke nt?xpe kot..jnji aku tetap tutup aurat dan xlgr peraturan agama---> r.i.s.a.u..hehe]

apa2 pun..kene tgu esok la cmne..tp aida and dayah dh pesan awal2..jgn pakai seluar..baju kurung or any kind of clothes yang ber-unsur-kan kain..atau bahasa mudahnya..sopan bg perempuan Islam je boleh pkai..xjadi mslh pn bg aku hal tu..sb ak lg prefer baju kurung kot utk any event..selesa dan mudah...[gadis melayu sgt...=)..saya org kampung sahaja...=)]

ok..mmg excited..tp xleh over..kene g bc kpt ni..dh dkt kul 11...tgl 2jam lg nk exam..hehehe..sempat pulak ak meroyan di sini..

till then..by now..

p/s::dear love,can't make a date before i leave perak..xsempat..tp bak kata dia,biarkan rindu ter-kumpul..xperlu jmp selalu..itu lbh baek..lalu sy jawab.."ok..sy pn rs cmtu.."..[pdhl sb xsempat...]

p/s::lps dgr apa yg disampaikan smlm,sy x sabar nak ber-hari raya..pdhl puasa pun belom..hehe~~

#mastura#


No comments: