Tuesday, November 17, 2009

::forgive me..for everything::

salam..

saje singgah jap sebelum habiskan 4P utk kali terakhir.......

semalam i had made up my mind...made my decision..

walaupun sangat sakit utk menyakiti org..tp semalam sy dah buat org sakit..

walaupun org tu ckp dia xsakit..tp sy tau...dia sakit..sape tak sakit jika ditolak..even dipijak pun sakit lagi kan pula ditolak..dan yg menolak itu pun turut terasa kesakitannya..sehingga ada air mata merembes keluar tatkala mengadap buku 4P...huk3

dan pg td..ak rs lain je..mungkin lega sb dh lepas apa yg patut aku buat selama ni....tp ad satu perasaan yg ak sdri tak pasti apa.....rs bersalah tetap menghuni jasad aku...tp azie ckp ak kene pikir tntg diri aku jgk..jgn selalu letak org lain yg utama...utamakan diri jugak....

dan aku harap keputusan aku ni betul......kerana tidak mungkin langkah ni boleh diundur lagi.....

ak harap yg disakiti akan terubat dan maafkan aku....and thanks for everything since we had been together.....

p/s::makin lama entry kt blog makin meleleh......bkn ak ingin begini.....tp nth....haisshhhhhh......

k..bye now......

#mastura#


3 comments:

kecik ^^ said...

cemas,da lme x bce blog mu..here i come now!!hehe
siapakah yg d'plih pd entry sblum ny??hehe
tahniah sbb da bwt dcsion yg btol:)
gudgirl:)

m.a.s.t.u.r.a said...

kecik...sbnrnye ni keputusan di dlm samar2...ak jgk xpasti and nak lari dr kenyataan..tp xreti.....ahh..huhuhu...hehe..kesimpulannya ak masih keliru..hahaha

kecik ^^ said...

lorr g2 plop..emm xp2..bleh dh 2..nt nmpk laa bnde baek d'sblik ny:)