Sunday, November 15, 2009

::dan hari ini.......finally i find........::

salam..

there's no word can describe my feeling right now..happy?sure....... terkejut??tak.. celaru??entah...tp yg pasti happy..walaupun mase nak g pg td ad sedikit kecacatan berlaku masa ak duk tunggu bas..

sungguh tidak paham perangai manusia..kenapa pihak lain yg bermasalah, pihak lain pun turut tarik muka masam wlpn pada dasar dan hakikatnya sedikit pun tak terpaut dan terlibat dalam masalah yg berlaku..apa yg sbnrny manusia itu mahu??publisiti??dari aritu aku ckp..jgn tumpang dan cari publisiti melalui masalh org lain..itu lebih merumitkan keadaan...tp kalu itu je cara manusia itu mncari perhatian org...xpelah..silakan....

dan hari ini...


sepertinya aku dah jumpa apa yg aku hilang..tp perasaan serba salah tetap wujud dlm hati..kerana apa??kerana aku amat kurang pandai dlm hal tolak menolak..mcm mana??hati dan perasaan xleh paksa....[apa nth aku melalut ni..]..sb aku rasa aku dh jumpe yg sbnrnya..tp kejamkah aku...ak hny manusia biase..ak sgt lemah...[aura melalut tahap luar abad bermula..]..tp ini serius....

dan hari ini...

seperti aku dah ketemu apa yg aku cari..yg pernah terhilang suatu ketika dulu..sangat tenang dan selamat apabila berada dekat dgnnya..[aku tau..rmai yg nak terMUNtah bc ayat ni..haha..tp biarlah...ni BLOG AKU...]..

dan hari ini...

aku harap kekal smp bila2.....kerana hny aku dan dia saje tau ap sebabnya....

nak rest..semoga hari ini mnjdi knangan terindah dlm hidup smp ke hujung nyawa..hehe..

p/s::hidup utk membuat keputusan..dan kdg2 kita terpaksa melepaskan sesuatu untuk mendapatkan sesuatu..kerana kita berhak tentukan hidup kita..

p/s2::may my decision is right..i hope......and tatau mcm mane nk setlekan another prob..what i know now..just..feel like i had find the right one.........for me....

baibai

#mastura#

No comments: