Wednesday, November 18, 2009

::bye2 sem 5::

salam..

just a quick update...aku br je abes exam final..maknanye ak dh abes sem 5 hari ni..and next sem aku dah sem 6..then sem 7....then aku practical..then aku........keje??hah??jd cikgu dah??hehehe..lmbt lg...yg penting dh abes sem ni...

sepanjang sem ni byk bnd aku blaja...terutama tntg KEHIDUPAN...mengenal manusia yg pelbagai gelagat dan kerenah...kenal tentang soal persahabatan...kawan...kejujuran....soal perasaan.....hati.........semua lah.....dan aku harap semua ni akan mendewasakan aku utk terus mengorak lgkah dlm kehidupan yg akan dtg......

entry ni mgkin last utk sem ni..[kecuali kl ak rajin nk update spnjg cuti nnt]..and cuti sebulan ni aku akan bergelar "maid" kat umah kak neem...keje aku seperti dlm kontrak::jemur baju...kemas umah..masak xpyh sb nt sama2 g makan kt luar..hehehe..

dlm entry ni jgk ak nak ltk pic satu spesis rimau yg baru ditemui di bilik ak sdri.....saje nk letak..tatau nak ltk kt entry mane...tgk eh..ni die...


::azilah tigerrresssss spesies::
::garang spesis ni..sekali mengaum abes..and sgt mementingkan makan malam..so mangsa..bhati2 wktu mlm tau..hehe::



ckup la dlu smp sini..nk g tlg azi n pujah angkat brg..welcum to ur new house...may we live in peace together..........hehehe

baibai

#mastura#

No comments: