Saturday, April 25, 2009

::saye jahat??ok..xkesah::

salam..

membenci dan tidak menyukai roomate adalah perkara biase bg semua org kot..expecially yg duk ngn orang yg betul2 kita tidak selesa..begitu jgk perasaan aku skrg...ak tak tau kenapa aku benci giler kt roomate aku sorg neh..bila ak call abah n ngadu..abah ckp sbr...xbaek bnci org..ye...aku ingat sokmo pesanan abah..sebab tu ak tak racun rumate aku ni..kalu tak dh lama die arwah d tangan aku..(bunyi mcm kejam gila kan..huhu)

semalam die wat hal lagi..xtau apa masalah die sbnrnya..org laen pn ad mslh n tensen stdy jgk..tp die ni ak xphm lgsg..smlm dgn keadaan diri aku yg xbpe nk sehat ni..(hidung tersumbat n kepala sakit sebelah..) die wat hal lak..ntah bila die beralih tmpt g tdo sebelah katil aku..aku bkn xnk bg tido kt situ..tp logik la..dgn buku2 ak setimbun atas kerusi ak ltk (sb meja berterabur,xsmpt nk kmas...tmbh lak ngn kepala pusing)...mmg aku geram..

smlm aku tido awal lepas mkn ubat...ak bgn balik kul 2..mmg mood baek la mase tu nk stdy fizik neh...tgk2 ak makhluk tergolek tepi katil aku..makhluk tu dh menyempitkan ruang aku..die msuk space aku..ak rs nk sepak terajang je die mlm td..tp nsb baik pikir anak org..tp kalu ikut hati aku..susah apa...bukan berdaulat sgt die tu..setakat anak pengetua sekolah...heran apa aku...dah la ak rs die xlayak duk cni...(jht gk mulut aku ni..huhu)..

arini mase mkn td..leh lak die ckp die xlena tdo smlm sb sakit..sakit kepala lutut die..pdhl die tido ak tgk lena je..siap berdengkur lagi..pembohong n penipu tahap dewa..geram aku..igt org buta n pekak ke...sbr je la aku sb lagi 3 minggu die akan berambus g praktikal...ak harap kawan yg praktikal sekali ngn die tabah duk ngn makhluk mcm ni...

untuk sesape yg xpuas hati ngn entry ni..lantak korg la..ni blog aku,aku punye suka nk tulis apa..n kalu nk rase pengalaman duk ngn org mcm ni..silakan...nk kenal org..kena duk ngn org tu..then baru la leh ckp cmne..ok....

p/s:: naseb baek next sem ak bjaya dptkan bilik single...xde mslh ngn org lg...trima kasih Allah..

p/sII:: ak xkn pnh suke rumate aku skrg..(respek je ckit sb die TUA..huhu)

p/sIII:: beliau jgk ditimpa perasaan rs cantik sehingga mengatakan aku gemuk..ok..ak mmg gemuk skrg..tp rs kalu ak gemuk pun ad die susah.??..ye la...aku "gemuk"..die "SLIM"..(sape2 yg phm..phm la..sape tak..wat2 paham je...hehe)

sekian

(",)

No comments: