Thursday, April 23, 2009

::renungan...ke??::

salam..

again...the lemau exam paper yg pernah aku jawab...i dont know what's wrong with me this semester...salah makan ke?ke salah tido?ke salah diri aku sendiri tak bc buku?aku bc buku..ak hafal sume..n kdg2 aku rase usaha aku melebihi kwn2 len..(aku je kot yg perasan sendiri...hehehe)

hurmm...takde apa yg leh diungkit lagi..aku mmg blurr tahap gaban...atau mungkin kena kejutan paper major hari pertama?paper yang telah merampas segala perasaan dan semangat aku sejak smlm...penat2 aku kumpul perasaan dan semangat itu..akhirnya paper anatomy meragutnya begitu saje...

my perangai..aku xsedih kalu aku xleh jawab...n tak ingat..tp aku sedih giler tahap tak igt dunia bila aku dh tau jawapan n dh tulis jwpn yg betul..n tb2 tangan aku menggatal n menggedik g tukar jawapan...dr sekolah dlu lg ak ad penyakit ni..pnyakit waswas di dewan exam...agaknya kena guna produk zaitun kot baru pnyakit waswas ni hlg..(zaitun gunakan tanpa waswas....)hurmm...rs kosong je dlm jiwa aku skrg...tp mcm la selama ni xkosong...

come mastura...dont give up...apa2 pun ak tak kan letih berusaha..mungkin Allah saje nk uji..sbr la dulu..(ni ayat yg abah selalu pesan...dr kecik smpai besar...ok abah..kakak ingat sokmo..)..ermm...xtau nk tulis apa lg...perasaan skrg:: TAKDE PERASAAN....sudah..penyakit lama dtg balik...

cukup la luahan untuk hari ini...kesimpulannya...jgn biarkan diri anda (untuk aku je sbnrnya..) dihantui dan dibayangi paper anatomy..yang sudah tu sudah la...bukan kiamat lg dunia ni..bukan runtuh lagi bgunan upsi...n bukan lenyap lg pekan tnjung malim ni..apa2 pun..hidup kene terus...stdy kene rajin...fizik..pedagogi...biodiversty sdg tgu giliran utk dibaca...

sekian entry yg nth hape2...mekaceh..

yang benar,
aku,saya,me,myself and i

p/s::kalu boleh jd kecik kn bgus...xpyh pikir sume ini..hohoho

No comments: