Wednesday, April 22, 2009

::i'm lost???no!!::

salam..

sad entry..tu je leh ckp..Ya ALLAH...aku mohon ampun ats segala silap n slaah aku selama ini..bantulah aku untuk jwb final...jgn la Kau jadikan paper2 laen sm ngn paper anatomy hari ni...serius..akxleh jawab....taktau kenapa.....tabahkan hati aku ya Tuhan..hanya padaMu ak merayu...sedih sgt2....

aku tau...mgkin Kau ingin memperingati aku tntg dosa2 yang aku lakukan...ampunkan aku ya ALLAH...jgn la kau tarik nikmat kurniaMu kepada ku...aku mintak maaf Ya ALLAH....

hurmm...hanya Dia yg tahu apa ak rase....

p/s:: mastura, jgn mcm tu lg...jgn pikir org laen...hidup kite kite sendiri manage...buang perasaan negatif tu...

sekian..


2 comments:

Cik Fasyareena said...

mas..gambate!!!!!!

mastura said...

fasya - thanks fasya iena...ngee...tensen ckit sb mmg tgn ak ni jnis gatal menukar jwpn...huhu