Thursday, April 30, 2009

::perasaan saye dirompak::

salam..

fuhh...leh lps nafas lega dh skit...tp....paper biod ngn peda xlepas lg...n multimedia jgk...Justify Full

hurmm..siyess rs nk balik umah cpt2...n nk lupakan sekejap segala masalah d cni...serabut je rs....

xtau nape...nape ek...tb2 je perasaan kne rompak cmni?huhu...kdg2 rs mcm org giler pun ader...sekejap2 rs nk nanges...skjap2 ak ketawa...

sebenarnya.......

aku rindu MAMA...ye..itu yg pasti..ak xleh bertahan...dh setahun lebih dh...setahun lbh n dh nk masuk 2 tahun...ak xdgr suara mama..mmg xlogik kalu pikir..mustahil n xkn mgkin..tp ak nak...ak jgk dh tak mimpi mama mcm dlu...sedih sgt...

sbnarnya ak sgt jeles tgk kwn2 aku bercakap ngn mak dorg...lps exam..nk exam...mlm2...ptg2..ad je yg bgayut ngn mak die...n ms tu hanya tuhan je tau perasaan aku..sperti biase....the old skill..masuk toilet berpura2 nk g toilet atau mndi..n aku akan nanges...n kuar bilik air n ckp..ngtuk la...(muka dibasuh bg mengelirukan org supaya org xnmpk mata aku merah...hehe)

mase ak tulis entry ni..sgt sunyi...rumate ak g exam..n ak sgt xde perasaan....

n td aku msj kak neem...ak dh ckp awal2 yg ak dpt rasekan pointer aku semni ak menjunam jatuh ke kerak bumi..ye..aku amat yakin...ak sdri xtau kenapakah...tp ak rs mcm tu...tp..kuasa Tuhan sape tau...ak hrp ad rezeki untuk aku..Amin....

akhir kata...aku amat rindu mama...wlpn pg td abah call..tp tetap tak sama..tp nsb baik ad abah...abah.....kakak sayang abah....n mama...harap2 dpt jumpa lg di dunia yg kekal di sana...hurmm......

....................................................................

**ouch....please cik air mata jgn kuar....cheer up mastura...cheer up!!!**



::hiasan semata2..saje nk letak..::



No comments: