Friday, April 24, 2009

::hepy besday zieha::

salam..

entry ni aku tpksa post awal sket sb xsure kul 12 nt ak on ke tak..sb mlm ni kepala diserang virus migrain tahap gaban...sakitnye tuhan je yg tau..jd..ak amek kesempatan ini untuk mengucapkan..


HAPPY BIRTHDAY to ZIEHA a.k.a NAZIHAH

zieha...hepy bestday..ak syg kamu..ngeh3..nway..mu jgn mrh tau tgk entry ni sb ak cilok pic mu kt fs..ak dh cr pic kite sesama..tp xde dlm simpanan aku..mu pun tau kan aku alergik kamera...hohohoh....



::ziha yuna ke neh?wakakaa::


::kesekepingan beliau terserlah..jeles aku..huh..heheheh::

dh xde idea...rs smpai cni je la...nway...mmg aku xkn lupe khidupan kite ms kt matrik yg pnuh "bahagia" itu..bersama si kecik sorg lg..hehe...cik hud...kikiki..


p/s::
beliau (dalam gambar) adalah seorang yg berani dan tidak takut terhadap sebarang gnguan halus...beliau jgk slalu temankan kawannya yg bernama cemas tdo mlm2 kt dorm zuhud (kolej MARA kulim) kerana dorm itu disyaki berpuaka...n beliau sgt suka makan kerepek ubi oren pkcik omar wlpn kerepek itu byk mengandungi ajinomoto...hehe..apa2 pun bkwn ngn beliau mmg best..sb beliau baek giler tahap petala ke lapan belas..itu saje pesanan hari ini...

sekian...

(",)

2 comments:

besdei gurl said...

cemas!!!!!!
tochehhhhhh nice blog babe

nway aku tatau nape tiap kali aku smbut ari tua aku aku,aku jd sensitip..nanes je keje..manje kn3?
heeeee

statement "beliau adalah seorang y berani"
adalah totaly noty okay...terbalik tuh..aku ni makhluk plg penakot taw..ngeeee

widu pkcik omar!!!! aku ade no fon die..suh die wat delivery kat usm lah..boley?ngeh33

mishhhhh uuuu damn muchh howkeyh...

mastura said...

zieha- jgn nanges la..dh tua...dh 21..wakakakaa...nway..mekaceh kerana memuji blog saya..hik3...

semoga dimurahakan rezeki..aminnn...