Tuesday, December 20, 2011

::Ratu-s Di Ratu::

salam....

tajuk entry kali ni adalah Ratu-s Di Ratu..hehe..bersiaran di dalam bilik miera and diela...maka dengan ini saya ingin mempersembahkan koleksi terbaru dari ratu yang sgt mempesonakan..dan sbg salah sorang Ratu..[haha]..saya dengan ini mewar-warkan kpd rakan-rakan untuk mengunjungi butik ratu berdekatan bagi mendapatkan koleksi indah ini..[indah d mata saya..tp terpulang pada diri masing-masing]

dress and punjabi kali ni agak menarik..tp punjabi kene reject awal dr paksi mata aku..mungkin kerana ketinggian aku yg tidak mencukupi utk menggayakannya...huhuk.....tp apa pun xperlu ckp banyak..jom tgk koleksi terbaru yg simple but nice ini..jom!!



gambar ini menunjukan 2 orang Ratu sedang menggayakan dress yg aku rs sesuai je nk g kenduri..xde la sarat sgt kan dgn beads and emboidery bagai..dan aku rs ia sgt simple and nmpk sopan..tp ad jgk ratu yg berpendapat boleh pkai dress ni kl g dating..ohhh..bergaya nye.......utk yg dating kt hotel2 boleh la kot..tp kl mcm aku..asyk restoran selera timur...mamak...xde maknanye.......hahaha..
=P

p/s::ratu ijau...aida....ratu oren tu sape???haha

ini pula adalah punjabi yg tidak mampu aku gayakan sebab aku pendek dan gumuk..tp ak mcm berkenan.....tp mmg tak kene bila aku pakai..hahaha..xpelah...tgk and try je la...

tp baju punjabi ni mmg best dipakai..

ini sape????ce teka....aku sgt suka giler baju ni....tp syg dh terjual....mgkin kene kol HQ tny ad lg tak stok ni..sb mmg aku teringin..dan ajaib baju ini..aku boleh pakai saiz S.....apa dia???S....ye saiz S...SMALL...hahaha..ak rs ak tk berjaya lg turunkan berat badan..mgkin cutting baju ni besau kot......koi3...tp sgt suka baju ini....

tadaaaa........ini la cik ratu gumuk yg berimpian nk jd kurus dan dlm usaha utk kurus dan sntiasa bwh pantauan encik wonderwall..zul mst pening lyn aku..kejap blh tak mkn..mkn ckit...and ad hari mcm biase..naseb baek ak x mkn mcm nak giler kan..nsb bek waras lg..sb makan untuk hidup bkn hidup untuk makan...

dah selesai citer koleksi ratu yg baru..so..sesiapa berkenan...dtg la dptkan ia di butik2 berdekatan.....ratu..butik purple yg comel..=))

bye..

p/s::segala yg ditulis adlh dgn tujuan promote koleksi baru sahaja..tq..=)

No comments: