Sunday, December 25, 2011

::21122012???::

salam..

hurm..update blog lagi..untuk setakat hari ni..tiada bayang mahupun ura2 bila kitorg akan di posting kan..sabar je la...kalau janji Allah, ada akan tetap ada..walaupun risau tetap bersarang mcm nak giler di hati..tp kite mesti cool...

dan semalam breakfast dgn zul..tb2 je die ckp "cuba awak tgk kalendar..21hb disember 2012 hari apa??"..then aku tgk...jumaat..kenapa dgn jumaat??hurm..rupanye die nak mtk pendapat apa kata kalu kitorg postpone tarikh kawen yg di-plan-kan bulan 5 kepada bulan 12??

mula2 aku diam je..tp bila fikir balik betul jugek...aku posting nth bila..dan konsep kami mesti nak kawen after aku dpt tau posting aku d mana....owh kpm..smpai hatimu..smp tarik kawen aku pn ditukar gara2 tak posting lg..haha...tp tak kisah la.....bulan 12 org cuti apa..senang ckit aku nk jemput org dtg umah..betul tak kawan2??hehe~~

hurm..xpela..kite merancang dulu..Allah atur selebihnya..apa pun doakan yg terbaik utk kami..amin..




ini makhluk asing di butik ratu bangi..owh...aku mmg tak sesuai pakai baju ini..tp aku suka..so,just try..mane tay kot2 jadik sesuai..haha..pening betul...btw, aku tetap nk btau..ini saiz S aku pakai..still kompius..aku dh jd kecik ckit atau mmg baju tu besar??tp zul ckp aku gemoks..ok..xpyh amik hati..itu cabaran..usaha!!=P

bubbye

mastura

No comments: