Tuesday, December 20, 2011

::kosong::

salam..

hai..dah lama tau update blog..terlalu byk benda berlaku..mcm mana nk mula menulis semula aku sendiri tak tau..tp yg pasti terlalu banyak cerita untuk diluah walau aku sendiri tau tiada sorg pun menjenguk di sini..tp tak kisah pun..janji segala yg terbuku di hati dpt diluah..rs lega menjengah kemudiannya...

12.09 malam..esok aku off day..boleh la g jogging nt..tp kalau malas biasanya aku akn terbongkang di katil smp pukul 10..tp nt encik wonderwall mengomel ckp aku gemok..yelah...ad kurang lebih 6 bulan untuk aku kuruskan badan demi saat itu..[ayat dh mcm tunggang langgang sgt......gara2 dh lama tak menulis]

dh nak masuk 3 bulan aku keje butik ratu....bila agaknya nk posting ni..huk....

bila...bila

bila rezeki ada....bila Allah kata sudah tiba rezeki kita..akan tiba jua.....

hurm..xde feel nk menulis lg...

bye




No comments: