Saturday, May 9, 2009

::still thinking and confused..::


salam..

mybe ni entry last sblum aku balik luse..tgk kalu ak rajin esok or mlm sblm balik aku post..hurmm..cuti 2 bulan ni ap ak nk wat ek..nth ler...nk try g cari keje kosong kt pusat tuisyen...orite gk..tp abah la pulak yg kene antar aku..kot nyer kene ngaja yg kelas mlm ke....tgk la,,try cr yg tghari ke ckit..mtk2 ader..saje nk mcri pglamn mngajar anak manusia ni..hehe..besides ad gak income sesikit..xperlu la ak mengepow kak neem lagi..

dan cuti ni jgk xtau nape ak rs sedih sgt nk tgalkan tg malim..pelik..org lain excited nk balik umah..ak sebaliknyer lak..nape nth..sbnrnye aku takut kalu cuti ni mengubah aku...(ader ke cuti yg leh ubah manusia??ak pn xtau...hehe)

ak hrp 2bulan kendian ak dtg cni balik...everything still the same..n the cicakman still the same person...and also the mastura..tp...cuti ni..wajib ke bersemuka ngn org tu?kalu tak g apa lak die kate..kalu g aku nk bg jwpn apa...oh Tuhan..tolong la hambaMu ni...ak xtau nk wat keputusan cmne..

ak pun makin hari makin xphm ngn hidup aku..nape pelik sgt ni...betul ke umo mcm ni mst lalui sume bnde ni?tp nape aku..nape org lain tak?nape org lain sng je ak tgk..xpyh pilih2...xyah penin2..tp bukan bmksud aku slhkan DIA..ak tau Allah tau aku mampu hadapi sume ni..

anyway...i hope i can choose the best for my life...kalu jd apa2 yg di luar jgkaan..all the memories will remain here,deep down in my heart..ak hrp sume akn normal dan yg plg penting aku diberi ruang..aku ulang RUANG utk aku bernafas...n berfikir..sb ak adalah dan masih sorg PELAJAR atau omputih panggil STUDENT..n aku ad byk lagi impian yg aku nak gapai dlu sblm pegang tgjawab itu...n ak jgk masih xmampu wat kputusan bijak...(dalam hal ini kot..)..

kesimpulannye...bg la ruang kt aku..sb xmungkin seorang yg berumur 21 mampu berfikir mcm org berumur 26...(sbnrnye ad je kot org yg leh pikir cmtu..tp makhluk yg bernama mastura ni mgkin xleh..sb die xreti!!!!!!!!..tp mgkin die try..MUNGKIN..)

conclusion nyer...let the time and fate lead our way..sb skrg ak pn dh mcm confuse ngn diri sdri..udah2 le melalut...maen game lg bagus....




sekian...

No comments: