Thursday, May 28, 2009

:::mahu jadi baek::

salam..

ari ni nk jadi budak baek..relevankah ayat aku ini?wakakakakka....hanya DIA yg tau...3 ari lepas aku ader msg ngn kak neem....


aku:: kak,lmbt la abes cuti...tensen sy cmni..cm hampas je duk umah...bkn xsyg abh..tp bnci nengok muke "makcik" awak...

k.neem:: eish kamu...cool la...wat dek je..org kmpg j***u mmg cmtu...mentaliti org kmpung..sbr ok..kalu stress sgt meh la lepak cni...

aku:: hurm....xde la stress sgt..sy nk abeskan cuti ni ngn abah n apeh..so..xnk tgalkan umah ni..kak,kite org bndr ke?heheh..

k.neem:: kite kmpg jgk..tp academic level ok dr die..tp bkn ak nk suh mu bangga diri..tp jd rasional...bia die wat perangai n ditimpa perasan sorg2..kite cool je lah..mu syg abah kan?

aku:: hurmm..syg...msti la syg...hampeh la kak ni..hehe..hurmm..ye lah..sy jd baik...tp xjnji la cpt atau lmbt...awk tau kn sy cmne...sy mmg bnci org kampung j***u..sume cm hampas..huh..jahat sy..

k.neem:: awk mmg hati konkrit..xpe sis...at least die dh jg abah ms abah masuk wad aritu..bia je die..kite still jd diri kite..tugas kite skrg pastikan abah bhgia n hepy...lgpun die ckp reason die nk idup ngn family kite sb nk blaja agama ngn abah kan...xpe...kite tgk..selagi abh hepy..xpe lah kite terasa ckit pun..ok?jgn sedih...

aku:: hurmm..yelah..yg pntg abah...

k.neem:: dah2..jgn pikir lg...bear in ur mind..kalu abah hepy..mama kt sane pn akn bhgia jgk..ok?be positif...

aku:: baek kakak...bye2....

lps tu ak pn dh pikir masak2...ak try je la jd penyabar..wlpn kdg2 rs nk baling je lesung batu kt dapur tu kt die...hohohoh....mmg adat dunia..jarang sgt maktiri nk syg anak tiri dan sebaliknye jgk..wlpn kt muke tu penuh snyuman n ketawa yg mgkin palsu belaka...(hurmm..mmg jht abes ayat aku..tp die baik jgk kdg2...baik la jgk...............ckiiit...)

p/s:: entry ini jgk agak sensitip..tp xpelah..cm ak ckp..blog ni ak pnyer...

p/s:: kalu ad org kampung j****u bc..harap maaf..tp kenyataan mmg cmtu..mostly org sane mmg pelik ckit...bukan ckit la..byk..nsb baek family aku smpat pindah dlu..alhamdulillah adik bradik kami selamat dr virus yg ad di situ...hoho...

sekian..

No comments: