Wednesday, May 6, 2009

::award from chacha...ngee~~::


award ni from chaca@iena@nur fasyareena...budak neh my friend mase skolah rendah dolu2...

ye...die mmg kecik..harap muke je bulat..haha...tp die baek..ak maseh igt dolu2 mama die slalu gak tumpangkan aku balik kelas tmbahan..(mu igt tak ina??ak igt lg..no plate kete mu pun ak igt...tp rs mu kan kete mu..keta papa n mama mu la kan...kalu tak silap DX 5919..kan?kan?heheh..)

anyway...dis award also for::

1. nur fasyareena..a.k.a chacha..(bg kt pemberi award dlu..hehe)
2. idiey
3.aien..
4.nabilah
5.sape lg nth.....haha sb ramai org xtau ak ader blog...
6.lagi utk sape2 yg rs die best..amek ler..ak bg....kih3..


Terma & Syarat Untuk Penerima Award Ini:
1. Letakkan logo award ini di blog anda.

2. Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui ‘backlink’ dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.

4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.


sekian...

2 comments:

chacha said...

betul3..
igt agi mu no play kete mak pok aku..
hehe..
tp kete tu jual dh thun lepas..hehe..

pengHIKAYAT said...

hehe...chacha..sykur sgt ak ad long term memory..wakakka...