Monday, January 16, 2012

::thanks Allah::

salam..

tiada kata selain ALHAMDULILLAH yg mampu aku ucap setelah hbs sesi iv td di Darul Huffaz Islamic and Science International Academy....

rezeki itu dari Allah..bukan dari selain-Nya..

pagi td memang aku sgt tk bersemangat nk hadiri iv..aku duk tergolek lagi smp pukul 8..and aku text pengetua Darul Huffaz..Ustazah Noraini..tny boleh tak sy nk g iv lewat sikit???haha..so high demand........belom apa2 kau dh mtk nk g lewat ye mastura??hehe..then she replied me..and say."okey....pukul 10..dtg ofis saya.."

huhu..then mandi..mandi...bsiap...and tau x aku rs pelik bila berbaju kurung...sebab sepanjang di ratu..hny blouse and slack yg tersarung di badan aku..paling tk pun jeans and shirt bila aku keluar dgn zul..tp hari ni..baju kurung...and ak rs mcm cntik pulak pakai baju kurung...[ok.....ayat tak leh blah..mcm kau xpenah pakai seblom ni kan..hehehhe..=P]

then sesi iv bermula..ok not bad....die tny jugak theory pedagogi..aku igt private school xpyh ad sume bnd tuh..haha..sekali ade..then aku goreng la..fry...fry...fry....fried chicken...okeh...mengarut..then aku jwb la betol2....tb2 die tny.."what is your exected salary??"..oh my...............money..money..money...ok..dpt la gaji yg secukupnya..xleh demand tinggi..Allah bg yg kite perlu je..bukan yg kite mahu..ingat tu..=))



dan lusa..bermula kembali rutin aku sbg pendidik..tp beza kali ini aku bakal mendidik mereka yg berglar tahfiz.....i.Allah aku akan mengajar mereka seikhlasnya supaya mereka berjaya dunia akhirat....di akhirat i.Allah mereka lebih baik dari aku..tp utk ilmu dunia..mediumnya aku..aku sbg penghantarnye..semoga mereka selesa dan dpt terima sgala ilmu yg bakal dicurahkan...dan smoga punca rezeki aku kali ni diberkati pemilik kekal alam ini..Allah swt......

ameen.........

bubbye..

mastura


No comments: