Sunday, February 5, 2012

::syukur::

salam

tiada kata selai syukur untuk segala kurniaanMu ya Allah..

akhirnya kelantan ada interim dan aku salah seorang daripadanya..

mungkin ini Allah bagi peluang untuk aku dekat bersama keluarga..

setelah bertahun jugak lamanya aku jauh dgn mereka..

walaupun ketika itu masih di negeri yang sama..

tapi jarak tetap ada...

ya Allah...Alhamdulillah...murahkanlah rezeki kami...permudahkanlah urusan kami..

kerana hanya padaMu tmpt meminta..

kalau mama masih ada pasti tersenyum bangga kerana aku hampir sampai ke langkah utk berjaya..

tp apakan daya Kau lebih menyayanginya...

tempatkanlah mama di kalangan kekasihMu ya Allah...

seperti Engkau pisahkan kami di dunia...seperti itu aku mohon Kau satukan kami di jannahMu kelak..ameen~~


bubbye..
::mastura::

No comments: