Monday, February 14, 2011

::Untukmu Abang::

salam..

satu ketika,kite pernah bergaduh besar..

satu ketika,aku pernah membencimu..

satu ketika,aku pernah tidak mengaku kewujudanmu..

satu ketika,aku juga pernah menafikan hbgn kita sebagai saudara..

tp itu dulu..

ketika aku masih mentah..
lgsung tidak matang menilai kehidupan...

ketika itu,yg aku tau menyatakan rasa syg aku pada permaisuri di hatiku..

ketika itu,mmg ku akui aku membencimu tatkala kau menyakiti hati permaisuriku yg juga permaisuri mu...

yg terbaru...ketika dtg ke perak..

kau buat muka untuk bertemu prince charming aku..

kau sombong dan tidak hiraukan perasaan hati dia..

ku akui,ketika itu aku sgt mrh dan membencimu kerana tidak mghormati org yg aku suka...

tp hari ini..segalanya berubah..

tiada lagi suaramu mengacau hidupku..
tiada lagi mesej darimu yg mengejek aku..
kini aku tau...kau bkn sombong ketika bertemu zul dulu..
tp kau tercabar kerana akan ada org yg bakal menjaga adik perempuan bongsu mu..

tp apa pun, aku skrg sgt merindui segala2 tentang mu...
aku harap segalanya pulih seperti biasa...aku ingin memohon maaf padamu..
kerana pernah membencimu....

Je,aku syg kamu...terima kasih kerana menjaga aku selama ini terutama ketika peringkat awal mama tinggalkan kita...aku syg kamu.....

#mastura#


No comments: