Sunday, February 13, 2011

::Dunia Baru::

salam..

sejak aku praktikal..mmg mcm xde masa nk update blog..fb pn bk jugak..tu pn kdg2..org kata jd cikfu relax..kepala hot org yg kata tu..mgkin dulu ye...tp tidak zmn skrg..tmbh2 kalau kite ni mengajar kt skolah yg di-kategori-kan elite..sekolah mane??

..SMK Kuala Kubu Bharu,Bestari Perdana..

amek kau mastura.dulu gatal berangan nk ajar budak2 pndai.skrg nah amik.kat sekolah ni aku ajar Biology Form4 and Science Form2.kelas form 4 aku dpt kelas pandai..budak2nye sgt bijak..yg kelas form2 aku dpt kelas second last gitu...tp xpe..aku akan bersikap adil..xde istilah PILIH KASIH...tp pening sgt nk ajar budak form 2..dorg sgt degil..xnak dgr kata...yg form4 pulak terlebih pndai..smp aku pening nk ajar...and 1 more thing...aku xleh gune bahasa melayu sgt masa ajar form4..dorg xphm..siot je kan...

tp xpelah..belajar dr pengalaman..aku selalu makan budu ni pun terpaksa la kecek omputih...aku redah je..aku tau aku punye english teruk...tp setakat nk bercakap english,mengajar dlm english dlm masa 2jam lbh kurang..xjd mslh..i.A boleh je...

tu la..aku nk citer mcm2..tp aku penat...ni aku nk g tido..esok ada kelas form 2....ya Allah,permudahkan la urusanku..amin...padaMu ku bermohon n berserah...



bubbye~~

#mastura#


No comments: