Friday, October 22, 2010

::pesan dia pada saya::

salam..

hurmm..3,4 hari yg pelik..kenapa??sb hati rs xsdap??kenapa??sb..sy mmg boleh detect if somthing not good will happen..yes..thats a gift from Allah to me..Alhamdulillah bcs eveytime I predict it, it is so true..it might be kebetulan or what i dont know..hny Dia yg maha tahu..

unstable hormone for now??i'm not sure..get so easy to cry??yes..why..bcs that is me.i can't scold people..never..jauh sekali scream loud to them.sy baik??tak jgk.sy manusia biasa..tp past few days..until today..and i hope tomorrow is different..my emotion is out of controlled.i don't know why..and all these things make me really miss my queen of my heart.MAMA..

pesan dia pada saya..saya igt..

pesan dia pada saya..

kalau lapar..mkn,jgn tahan..nt xleh study..

kalau org mtk tolong,kene tolong..nt Tuhan syg..

kalau ad rs benci pd org..buang..jgn simpan..

kalau ad terasa hati..jgn layan perasaan hati..tahan..

kalau ad mslh try jgn meluah kt org..mgkin org ad mslh lg besar..

kalau sakit..try ubati sdri..sb mgkin org xleh nk tlg..

kalau nk bkwn..cr yg elok2..nt tkut kite tpgaruh..

kalau kite buat slh..mengaku n mtk maaf..itu yg terbaik..

kalau org dh tk suka kita..jgn menangis..sb Allah masih syg kita..

kalau org tk xsudi dkt dgn kita..jgn menangis..kita pergi dekatkan diri dgn Dia..

kalau org ad buat kita kecil hati..jgn menangis..tarbiyah balik diri kita..mgkin Dia nk uji sb syg..

kalau rs sunyi sorg2..mengadu pd Dia..Dia sentiasa ada..

kalau rs stress sgt..jgn menangis..tp..amik wuduk..wlpn bkn utk solat..tp at least nt rs sejuk n tenang tu ada...

itu sume pesan dia yg masih tersemat dan akan tersemat smpai bila2 d hati saya...dia yg sy sgt rindu...sgt syg....

dia...mama saya...

mama,saya rindu mama.....




No comments: